You are currently viewing Jak zareklamować firmę zajmującą się czyszczeniem dywanów?

Jak zareklamować firmę zajmującą się czyszczeniem dywanów?

Ludzie coraz częściej korzystają z różnego rodzaju usług z tego względu, że nie mają sami czasu na to, aby się nimi zająć. Mowa na przykład o czynnościach domowych. W codziennym zabieganiu ciężko znaleźć czas na przykład na czyszczenie dywanów. Nie jest to zresztą takie proste.

Czyszczenie dywanów – dla kogo?

czyszczenie dywanówWarto na wstępie zastanowić się, kto korzysta z usług firmy sprzątającej. Jest to zależne od tego, gdzie się taka firma znajduje, jakie dokładnie oferuje usługi i tak dalej. Każda firma musi sama ustalić, kto najchętniej korzysta z jej oferty. Można przeprowadzić profesjonalne badanie rynku na ten temat. Ono wykaże, jakie są sylwetki klientów konkretnej firmy w Warszawie. Można będzie się też dowiedzieć, jak wygląda sytuacja, jeśli chodzi o ilość konkurencji. Na pewno firma, która oferuje jedynie czyszczenie tapicerki i dywanów będzie miała mniejsze zainteresowanie swoimi usługami niż taka, która podchodzi do tematu sprzątania bardziej kompleksowo. Jednocześnie może się okazać, że poprzez specjalizację działalność okazuje się bardziej fachowa i wówczas dzięki poczcie pantoflowej pojawi się większe ilość klientów potrzebujących właśnie konkretnej usługi. Za czyszczenie dywanu nie warto akurat brać się samodzielnie. W Warszawie jest to nie do pomyślenia, bo tam każde biuro musi wyglądać schludnie. Mimo to, w różnych zakątkach Polski, w mieszkaniach ludzie często starają się takie przestrzenie doczyścić samodzielnie, sprawiając, że są w jeszcze gorszym stanie. Lepiej się od tego powstrzymać, co doskonale wie właściciel firmy czyszczącej dywany. Warto tę wiedzę przekazywać też innym w reklamie.

Czy sprawdzą się spoty reklamowe?

film reklamowyJedną z możliwości reklamowania się jest wyprodukowanie spotów reklamowych. To opcja dość droga, więc przeznaczona jedynie dla firm o sporych dochodach. Prezentujemy jednak ten przykład z tego względu, że filmy promocyjne można wykorzystać w różnych miejscach:

  • w Internecie
  • na targach specjalistycznych
  • podczas prezentacji dla klienta czy kontrahenta
  • w telewizji

Jeżeli jednak tego rodzaju przekaz ma wzbudzić zainteresowanie, musi być wykonany w sposób profesjonalny. Czasami zasada: nieważne jak się mówi, byle się mówiło, się sprawdza. Trzeba jednak podchodzić do tego ostrożnie i najlepiej ustalić z profesjonalną agencją, co dokładnie ma się znaleźć w danej produkcji. Nie chce się przecież wydawać pieniędzy w błoto, aby później zobaczyć wątpliwej jakości produkt.

Efektywne a tanie ulotki

tanie ulotki reklamoweZupełnie inna możliwość to zrobienie firmowych ulotek. Można z nimi dotrzeć niemal do każdego. Tanie plakaty i ulotki mają dużą siłę przebicia, bo można je powrzucać ludziom do skrzynek albo wręczać na ulicy. Ci, którzy będą zainteresowani na pewno skorzystają z usługi. Zrobienie projektu i wydrukowanie takich materiałów w porównaniu ze spotami jest dużo, dużo tańsze. Stać na to niemal każdą firmę, a warto inwestować w takie tradycyjne nośniki. Mimo że ludzie narzekają na rozdawanie ulotek, często sugerują się reklamami w ten sposób do nich docierającymi. Nazwa firmy im się szybko utrwala i w sytuacji, kiedy naprawdę potrzebują jakiejś usługi, przypomną sobie, że była taka firma. Kiedy dodatkowo w towarzystwie ulotek wręczane ludziom będą łakocie, przedsiębiorstwo czyszczące dywany miło się potencjalnych klientom skojarzy. Zamiast krówek z nadrukiem firmowym można też stworzyć jakieś zabawne odblaski reklamowe. Gadżet w kształcie odkurzacza na pewno niejednego rozbawi. Poza tym zostanie z odbiorcą dłużej niż szybko zjedzona krówka. Niezależnie od tego, jak dokładnie będzie przebiegać promocja, trzeba badać jej efekty. Jeżeli zna się sytuację firmy przez, prześledzi się ją w trakcie, a także po zakończeniu akcji, można wyciągnąć wnioski na przyszłość. Można wówczas stwierdzić, co się sprawdziło, a co nie i następnym razem postąpić bardziej efektywnie.


Szczegółowe informacje dotyczące poruszanych zagadnień:

  • ProfiClean – strona internetowa firmy oferującej czyszczenie dywanów w Warszawie
  • Web-to-print.pl – strona www drukarni internetowej tworzącej tanie ulotki
  • Loff Studio – witryna internetowa studia tworzącego spoty reklamowe
  • Signs.pl – portal internetowy poświęcony reklamie wizualnej

Podsumowanie

Czyszczenie dywanów to usługa, po której oczekuje się tego, że dom będzie lśnił czystością. Jest to działalność fachowa, ale też nie przesadnie profesjonalna można więc w przekazach wykorzystać czasami sposoby nieco bardziej kreatywne po to, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

Dodaj komentarz