You are currently viewing Jak reklamować przewozy do Belgii?

Jak reklamować przewozy do Belgii?

Ludzie coraz częściej wyjeżdżają za granicę. Jest też jednak duża ilość firm, które im takie wyjazdy umożliwiają. Żeby więc skutecznie działać na rynku i mieć przewagę nad konkurencją, trzeba się jakoś wyróżniać.

Przewozy do Belgii – cechy

bus do transportu osóbKiedy myśli się o tym, aby skutecznie zareklamować swoją działalność, trzeba wziąć pod uwagę możliwie najwięcej danych. Jedne z nich to informacje na temat klientów, którzy korzystają z usług przedsiębiorstwa. Nie mniej ważne są jednak cechy, które decydują o konkurencyjności firmy. Te zalety, które wyróżniają daną działalność spośród innych jej podobnych winny być szczególnie podkreślane. Dla przykładu może to być szerszy zakres usług albo wręcz przeciwnie – specjalizacja. Może też być to na przykład szczególne podejście do klienta. Żadna firma nie zdradza do końca rzeczy, które decydują o jej przewadze, albowiem by ją szybko straciła. Te informacje będą jednak pomocne przy tworzeniu strategii reklamowej. Jeśli ktoś ma firmę, która oferuje busy do Belgii, to powinien zastanowić się nad tym, na czym szczególnie mu zależy. Przyda się tutaj feedback od dotychczasowych użytkowników usług przewozowych. Może informują oni o tym, że coś szczególnie im się podoba. To może być właśnie wspomniana mocna strona, która decyduje o lepszości przedsiębiorstwa na tle innych. Może nią być wyjątkowa prędkość i bezpieczeństwo zarazem, mili kierowcy albo na przykład to, że każda z osób wykupujących miejsce w środku transportu zostaje dostarczona pod podany przez siebie adres w Belgii.

Plakaty reklamowe – co powinno się na nich znaleźć?

plakaty reklamoweŻeby przejść już do konkretów dotyczących form reklamowych, przykładem nośnika, który najpewniej sprawdzi się w przypadku firmy transportującej ludzi do Belgii, będą plakaty reklamowe. Wydatki na nie powinny się zmieścić niemal w każdym budżecie, a stanowią dość wyrazisty przekaz. Tutaj ma znaczenie jednak nie tylko forma takiego plakatu, ale też kwestia tego, gdzie się go powiesi. Dobrze będzie tę kwestię zawczasu przemyśleć. Na plakacie musi być:

  • logo firmy i generalnie spójna identyfikacja wizualna
  • adres firmy, kontakt telefoniczny i e-mailowy
  • zaproszenie na konkretne wydarzenie
  • może być jakaś ciekawa grafika

Jak w każdym przekazie, również na plakacie istotną rolę odgrywa nie tylko treść, ale też forma. Ważne, aby plakat był czytelny i dość duży. Powinien być widoczny i jednoznaczny. Jasno powinien określać: co, jak, gdzie, kiedy. Jeśli zaś o to chodzi, firma może zorganizować jakieś ciekawe spotkanie albo konkurs. Czasami im dziwniejszy pomysł, tym lepsze efekty takiej promocji. Może jest niedługo jakieś święto motoryzacji albo turystyki? Można zorganizować event z tej właśnie okazji.

Krówki z logo – gdzie rozdawać?

krówki reklamowe z nadrukiemZupełnie inną, przykładową możliwością jest stworzenie reklamowych krówek. Ma je wiele firm, ale stanowią przydatny gadżet. Można je wykorzystać na przykład podczas targów branżowych, aby stworzyć przyjazne wrażenie. Krówki z nadrukiem rozdawane potencjalnym klientom na pewno stworzą w ich głowach pozytywne skojarzenia. Mogą być rozdawane zresztą nie tylko podczas targów, ale również na wspomnianych eventach organizowanych przez firmę. Gadżety firmowe mogą mieć także inną formę. Mogą nimi być długopisy albo odblaski reklamowe. Wszystko zależy od tego, co przedsiębiorstwu bardziej odpowiada i pasuje do specyfiki działalności. Być może uda się stworzyć odblaski w kształcie busów na przykład. Na pewno ucieszy się z nich nie tylko dziecko, ale także niejeden dorosły. Może to być dodatek do nagrody w wymyślonym przez firmę konkursie. Można też rozdawać gadżety reklamowe po prostu na ulicy. Trzeba jednak zorientować się czy będzie to na pewno działanie efektywne. Nie wszystko da się przewidzieć, ale części błędów da się uniknąć poprzez odpowiednie planowanie.


Warte uwagi informacje dotyczące tematu dostępne są na:

  • Activepromo.pl – strona internetowa firmy tworzącej odblaski reklamowe
  • Przewozy-skafander.pl – strona internetowa firmy obsługującej busy z Krakowa do Belgii
  • Etransport.pl – portal internetowy zawierający informacje ze świata transportu
  • Twojekrowki.pl – witryna internetowa firmy produkującej krówki z logo

Podsumowanie

Żeby uzyskać jak najlepsze efekty kampanii reklamowych, trzeba je rozegrać logistycznie. Powinny być spójne z dotychczasowym wizerunkiem firmy (chyba, że chce się go właśnie zmienić) i zgodne ze strategią firmy. Za ich realizację muszą być zaś odpowiedzialne osoby kompetentne.

Dodaj komentarz